VENÖZ YETMEZLİĞİN TEDAVİSİ VAR!
Yayımlanma : 06 Ocak 2022

VENÖZ YETMEZLİĞİN TEDAVİSİ VAR!

PENİSTEKİ KAN VÜCUDA GERİ KAÇIYOR !

Konuyu biraz daha açacak olursak, sertleşme sorunu yaşayan erkeklerde şüphelendiğimiz noktalardan biri de venöz yetmezliktir. Cinsel birleşme öncesinde sertleşme gerçekleşiyor fakat ilişki daha sonlanmadan sertlik kaybediliyorsa siz de venöz yetmezlik yaşıyor olabilirsiniz. Sertliğin kaybedilmesinin nedeni ise penisteki toplardamarların kapakçık yapısının bozulması ve kanın geri kaçmasıdır. Damarsal bir sağlık sorunu olan ve sertleşme sorununun organik nedenleri arasında yer alan venöz yetmezliğin operasyonla tedavi edilmesi mümkündür.

YANLIŞ TEDAVİYE BAŞLAMAYIN !

Venöz yetmezlik şüphesi taşıyan hastaların teşhisi için, radyoloji uzmanları tarafından yapılan penil renkli doppler ultrasonografi tetkikinden faydalanıyoruz. Bu yöntem sayesinde gerçek zamanlı olarak penisin tüm damarsal yapısı ve kan akım bilgisine sahip olabildiğimiz için doğru tedavi için de harekete geçebiliyoruz.

Burada ufak bir hatırlatma yapayım; venöz yetmezlik problemine sahip olan bazı hastalar bu görüntüleme tekniklerinden faydalanmadan başlatılan tedavi planları nedeniyle yanlış yönlendirilebiliyor. Hatta bazen ilaç tedavileri ve şok dalga tedavisi gibi yollara başvurulabiliyor ancak eğer venöz yetmezlik sorunu mevcutsa bu tedaviler tek başına sizi sağlığınıza kavuşturmayacaktır!

TEK YOL ‘VENÖZ KAÇAK AMELİYATI’ !

Gelelim tedaviye... Venöz kaçak ameliyatı ile kaçağın bulunduğu damar veya damarlar kapatılıyor ve kan akışının sağlıklı şekilde gerçekleşmesi için damar kapaklarının sağlam olduğu diğer damarlar aktive ediliyor. Bu sayede sertleşme için gerekli olan kan akışı sağlanıyor, kan tüpler içinde hapsolabiliyor ve sertleşme sorunu tedavi edilmiş oluyor.

Burada önemli olan, hastanın rehavete kapılmadan yaşamını da düzene koymasıdır. Çünkü eğer kötü yaşam alışkanlıkları terk edilmezse, fazla kilolardan kurtulunmazsa, sigara tüketimine devam edilirse ve diğer sistemik hastalıklar kontrol altına alınmazsa sağlıklı toplardamar yapılarında da hasar meydana gelebilir ve bu da venöz yetmezliğin yeniden oluşmasına neden olabilir. Operasyonla beraber genel sağlık durumunu da iyileştiren ve kötü alışkanlıklarından kurtulan kişiler artık yaşam boyu sağlıklı bir cinsel yaşamın kapısını aralayacaktır.

Blog Kategorileri

Son Bloglar